بهترین راه برای اضافه کردن چربی چیست؟

دو روش نانوفیت و میکروفیت از بهترین روش های تزریق چربی هستند که در ادامه به توضیح آنها می پردازیم.


روش نانو فت چیست؟


تزریق نانو چربی یک روش انتقال چربی است که از یک کانول (سوزن) نازک برای صاف کردن چین و چروک های صورت، بازیابی خطوط جوان و بهبود کیفیت پوست استفاده می کند. در این روش ابتدا مقدار کمی چربی از قسمت چربی بدن داوطلب (مانند لگن، ران یا شکم) استخراج می شود و سپس این چربی در سانتریفیوژ پردازش می شود تا سلول های چربی از مواد دیگر جدا شوند.


آلودگی نتیجه این پالایش، ایجاد مایع صاف و غلظت ذرات ریز چربی است. این مایع سپس با استفاده از یک سوزن نازک (کانولا) به ناحیه مورد نظر صورت تزریق می شود.


سوزن ها به قدری کوچک و چربی آن به قدری نرم هستند که می توانند مستقیماً نواحی کوچک را هدف قرار دهند تا تغییرات دقیق و نتایج طبیعی ایجاد شود. این روش چین و چروک ها و خطوط ریز و درشت صورت را از بین می برد.در واقع این روش به یک انتخاب محبوب تبدیل شده است.


 جوانسازی و حجم دهی صورت زیرا انتقال چربی 100% با بدن شما سازگار است. یعنی بدن مواد تزریق شده را پس نمی زند یا واکنش آلرژیک نشان نمی دهد. تزریق نانو چربی به مقدار کمی چربی نیاز دارد، بنابراین افراد لاغر نیز می توانند این روش را دریافت کنند.


روش مایکروویو چیست؟


بر خلاف نانوفت، روش میکروفت سایزهای بزرگتر را هدف قرار می دهد، بنابراین از این روش می توان برای از بین بردن خطوط اطراف باسن و سینه ها استفاده کرد.


 تزریق میکرو چربی را می توان به تنهایی یا در ترکیب با سایر روش ها مانند لیفت صورت، لیفت پلک یا جراحی پلک انجام داد تا نتایج را بهبود بخشد.


مرحله اول تزریق میکرو چربی شامل برداشتن چربی از ناحیه ای مانند ران، شکم یا باسن یا پهلوها پس از بی حسی موضعی است. در طی این مرحله، یک عصای نازک به آرامی سلول های چربی را با هدف حفظ سلامت آنها برای فرآیند تزریق چربی حذف می کند.


سپس سلول های چربی استخراج شده با دقت خالص می شوند تا برای تزریق به سایر قسمت های بدن آماده شوند و در نهایت سلول های چربی با استفاده از سوزن های ظریف زیر سطح پوست به ناحیه مورد نظر تزریق می شوند.


 ممکن است در حین لیپوساکشن از بی حسی موضعی استفاده شود تا فرد احساس درد یا ناراحتی نکند. تزریق چربی میکروگرافت در مردان و زنانی که حجم صورت خود را در نواحی خاصی از دست داده اند قابل استفاده است.


اضافه کردن چربی


تزریق چربی Biosoft


یکی از بهترین و جدیدترین روش های جوانسازی پوست و درمان مشکلات پوستی استفاده از تزریق چربی بیوفیس می باشد که نسبت به سایر روش های درمانی مزایای بیشتری دارد و به همین دلیل امروزه در بین مردم محبوبیت خاصی پیدا کرده است.


تزریق چربی زیستی شامل سه مرحله استخراج چربی از بدن، تصفیه و تزریق آن به نواحی مورد نیاز است. تمامی مراحل در این روش به کمک دستگاه انجام می شود، بنابراین احتمال هر نوع خطا در این روش بسیار کم خواهد بود، به خصوص اگر پزشک با تجربه و مهارت بالایی را برای این کار انتخاب کرده باشید.


دلیل انتخاب تزریق چربی بیوفت این است که این روش مزایای زیادی دارد. یکی از مزیت های اصلی این روش دوام و طول عمر به دلیل استفاده از چربی بدن است. هنگامی که این چربی ها به بدن تزریق می شوند، مانند سایر سلول های چربی در بدن رشد می کنند. دلیل آن این است که درصدی از این چربی در بدن به دلیل سایر روش های لیپوساکشن از بین می رود.


از دیگر مزایای تزریق چربی بایفت می توان به بی درد بودن، عدم نیاز به برش و بخیه، استفاده از تجهیزات پیشرفته، عدم نیاز به بیهوشی، سریع انجام شدن و طبیعی بودن آن اشاره کرد.


موارد استفاده و فواید تزریق چربی


وقتی چین و چروک های ریز و درشتی روی سطح پوست صورت ظاهر می شود، طبیعتاً تأثیر جالبی در زیبایی صورت نمی گذارد; گودی زیر چشم، گودی بین لب ها و چانه و صافی ناحیه گونه از جمله مواردی هستند که با تزریق حجم دهنده به راحتی برطرف می شوند.


تاکنون از مواد مختلفی برای پر کردن استفاده شده است. چربی بدن نوعی فیلر است که به دلیل سازگاری بالا با بدن گزینه مناسبی برای رفع عیوب ذکر شده به حساب می آید.


در این روش مقداری چربی از ناحیه گیرنده ساکشن می شود که معمولاً باسن یا چربی اضافی در ناحیه شکم است (با استفاده از جراحی لیپوماتیک). چربی برداشت شده که بخشی از بدن است، با قرار دادن آن در سانتریفیوژ و آماده سازی آن برای تزریق، تصفیه و خالص می شود. در زیر مزایای تزریق چربی با جدیدترین روش ها آورده شده است:


سلول های چربی را به نواحی خاص و حساس مانند موهای صورت، پلک های پایین، پلک های بالایی، اطراف چشم ها، لب ها، خطوط گردن و استخوان های ترقوه منتقل کنید.


این روش نیز زخمی بر جای نمی گذارد و از این حیث مورد استقبال گسترده گروه های مختلف جامعه از جمله زنان و افراد فعال در مدلینگ قرار گرفته است.


به طور کلی این روش بدون التهاب و اسکار قابل توجه به بهبود پوست کمک می کند


تزریق چربی به روش نانوفت و میکروفت به چربی کمتری نسبت به روش های دیگر نیاز دارد، بنابراین افراد لاغر نیز می توانند از این روش ها بهره مند شوند.


آن روش ها را نیز اجرا کنید. احتمال پارگی یا آسیب بافت کمتر است، بنابراین کبودی و تورم بسیار کمتر است.


دستیابی به نتایج طبیعی عالی به لطف تزریق چربی با سوزن های مخصوص


میکرو فلور پوست؛ بهترین راه برای تزریق چربی به صورت


لذت داشتن پوستی سالم، بدون چین و چروک، توده و تیرگی معمولی به لطف انتقال چربی امکان پذیر است. مایکرافت به عنوان جدیدترین روش تزریق چربی دارای مزایا و مزایای خاصی نسبت به روش های قبلی است.


 روش مایکروفت این ماده را با آسیاب کردن بافت چربی برای تزریق آماده می کند. در واقع، هر چه مولکول های چربی کوچکتر باشند، سازگاری بیشتری با بافت های بدن دارند. در نتیجه این عمل مقدار چربی تزریق شده به عنوان حجم دهنده و برای جوانسازی پوست مفید خواهد بود.


با استفاده از روش های نوین تزریق چربی، نتیجه ماندگاری بیشتری دارد، چین و چروک روی پیشانی، گودی زیر چشم، برنزه شدن، و پوست صورت جوان تر به نظر می رسد.


 یکی از شروط اصلی موفقیت تزریق میکرورگ انجام آن در مراکز معتبر می باشد. خوب است بدانید متخصصانی که با شرایط و حساسیت های عمل آشنا هستند به نتایج خوبی دست می یابند.


جوانسازی پوست با روش نانو چربی


نانوفت روشی پیشرفته‌تر از میکروفت است و چیزی که نانوفت را از سایر روش‌های پیوند چربی متمایز می‌کند، نقش سلول‌های بنیادی در ترمیم پوست است.


 با این روش پس از تغلیظ و فیلتر کردن چربی استخراج شده، محلولی غنی از سلول های بنیادی! محلولی که علاوه بر رفع عیوب و پرکردن حجم صورت، نقش مهمی در جوانسازی پوست دارد.


 پیوند سلول های بنیادی حاوی چربی در مدت چند ماه به تدریج منجر به محو شدن چین و چروک های پوست، سفت شدن و سفت شدن پوست و شادابی آن می شود.


با روش نانوفت عوارض بسیار کمتری را شاهد خواهیم بود و زیباجو دوره نقاهت کوتاه تری خواهد داشت و نتیجه تزریق زودتر دیده می شود.


به دلیل ماندگاری و کارایی بیشتر روش نانوفت، امروزه این روش در بین جویندگان فیلر تزریقی محبوبیت بیشتری دارد. در محوطه جدید، کلینیک زیبایی رز روش نانوفیت دکتر را اجرا می کند. رضا روحانی پزشک مجرب و فعال در زمینه مراقبت های زیبایی.


منبع : کلینیک نوین ایرانا

منبع خبر :