مراسم فلسطینی ها در قطر برای حمایت از تیم ملی ایران مقابل آمریکا

مراسم فلسطینی ها در قطر برای حمایت از تیم ملی ایران مقابل آمریکا
مراسم فلسطینی ها در قطر برای حمایت از تیم ملی ایران مقابل آمریکا - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان | Mehr News Agency

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، گردشگران و تماشاچیان فلسطینی حاضر در قطر حمایت خود را از تیم ملی ایران برای بازی مقابل تیم ملی آمریکا در چارچوب بازی‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اعلام کردند.

در همین ارتباط، فلسطینی‌های حاضر در دوحه پایتخت قطر شامگاه دوشنبه در مراسمی حمایت خود را از تیم ملی ایران اعلام کرده و پرچم فلسطین و ایران را در کنار هم به اهتزاز درآوردند.

در این مراسم جمع زیادی از فوتبال دوستان ایرانی و فلسطینی نیز حضور داشتند.

هیئت جوانان قدس نیز اعلام کرد که مراسم حمایت از تیم ملی ایران در چارچوب برنامه‌های حمایتی از تیم‌های ملی عربی و اسلامی در چارچوب بازی‌های جام جهانی قطر ۲۰۲۲ برگزار شد. هیئت جوانان قدس مراسم شامگاه دوشنبه برای حمایت از تیم ملی ایران را از این جهت حائز اهمیت دانسته که دیدار پیش رو میان ایران به عنوان بزرگ‌ترین حامی فلسطین و آمریکا به عنوان اصلی‌ترین حامی رژیم صهیونیستی برگزار می‌شود.

همچنین شرکت کنندگان در این مراسم با نوشتن عباراتی تاکید کردند که قدس پایتخت ابدی فلسطین است و این باور و عقیده ثابت ملت‌های ایران و فلسطین بوده و خواهد بود.

تیم ملی فوتبال ایران روز سه شنبه در آخرین دیدار از مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به مصاف آمریکا می‌رود. این مسابقه که برای هر دو تیم اهمیت زیادی دارد و معادلات صعود به مرحله حذفی را تعیین می‌کند، از ساعت ۲۲:۳۰ آغاز می‌شود.

طبق هماهنگی‌های صورت گرفته، تیم ملی ایران همانند دیدار با ولز، در مسابقه با آمریکا هم پیراهن سفید بر تن خواهد داشت و آمریکا با پیراهن آبی رنگ به میدان می‌رود.

منبع خبر : mehrnews.com